Seriös SEO-byrå
Ambitiösa kunder
Vårt fokus är och kommer alltid förbli SEO. Det tar upp all vår organisations tankekraft och handling. Det är därför ambitiösa, innovativa och skräddarsydda SEO-strategier är våra kärntjänster. Med våra SEO-strategier hjälper vi verksamheter och organisationer att nå toppen av Googles organiska sökresultat och bli synlig i exakt de områden som är relevanta deras målgrupp.
Vår historia
Bonzer grundades i Danmark 2017 från idén att skapa en bättre och mer aktuell version av de SEO-strategier som ledande SEO byråer erbjöd på den tiden. Under åren som gått har Bonzer utöver det även tagit över den svenska och norska marknaden. Vi har bevisat vårt värde med hundratals framgångsrika SEO-strategier och kundsamarbeten i vår repertoar.
Men vi är långt ifrån klara med att visa vilka marknader vi kan nå. Det finns fortfarande många begåvade och ambitiösa företag som vi ännu inte har haft äran att arbeta med och utveckla nya SEO-strategier för. Vi älskar att möta företag som vill utforska möjligheten att satsa på en diversifierad marknadsföringsstrategi där SEO är inkluderat. Det är just dessa som vi hjälper positioneringa sig högst upp bland Googles sökresultat.
En rimlig och långsiktig syn på marknadsföring
Varje företag med stora ambitioner och tillväxtmål ska ha möjlighet att få sin potential realiserad med SEO. Det är den möjligheten vi erbjuder.
Vi lever och andas uteslutande SEO och de enorma möjligheterna till tillväxt, ökad synlighet och företagskunskap som ligger inom en skräddarsydd SEO-strategi. En strategi som är specifikt baserad på verksamhetens situation, ambitioner och mål.
SEO är vår specialitet och det som ligger oss närmast hjärtat. Det beror främst på att vi med SEO kan hjälpa till att skapa långsiktig synlighet på Google. Uppnådda SEO-resultat är långsiktiga och till skillnad från andra kanaler kommer inte fördelarna att försvinna i samma sekund som fokuset släpps på SEO-arbetet. Med det sagt kräver det att man håller sig uppdaterad på sina konkurrenters satsningar och ifall Google gör stora förändringar i sina algoritmer – Så naturligtvis kommer inte resultaten vara för evigt. Men till skillnad från betald marknadsföring – där resultat och ansträngningar försvinner i samma sekund man slutar betala för dem – kommer SEO-resultat inte att försvinna över en natt.
SEO är ett långsiktigt och prisvärt marknadsföringssätt som kan öka försäljning, synlighet och varumärkeskännedom till nivåer du bara har vågat drömma om – med rätt personer som gör SEO-arbetet.
SEO-premissen: träffa kunderna där de befinner sig
SEO ger en möjlighet att träffa potentiella kunder precis där de befinner sig – Det kan vara i precis det ögonblick då de går in på Google för att aktivt leta efter en tjänst eller produkt eller om de har frågor som du kan ge svar på. Tyvärr verkar de flesta betalda marknadsföringsmetoder under en annan premiss: att nå en så stor del av en målmarknad och målgrupp som möjligt – utan att ta hänsyn till om den enskilda personen faktiskt är intresserad av ditt erbjudande eller inte.
Med SEO betalar organisationer inte för att få innehåll släppt till hela målgruppen – en stor andel av dem är inte intresserade av vad som erbjuds i ögonblicket då de möter innehållet. Med SEO används istället icke-betalt innehåll för att nå målgruppen i de olika faserna av deras köpprocess. Det betyder att de nås direkt och ges garanterat den tjänst, produkt eller svar de söker.
Bonzer har utgått från just den här utgångspunkten och viljan att hjälpa alla ambitiösa företag med ökad synlighet och kunskap inom fältet. Detta resulterar i sin tur i tillväxt och många nya kunder.
Ska vi snacka tillväxt genom SEO? Tveka inte att höra av dig till oss för ett förutsättningslöst samtal
Team Bonzer
Vi är ett mångsidigt team bestående av 50 av de skickligaste specialisterna i branschen, som ser till så att våra kunder får den organiska tillväxt de förtjänar.
Sweden
-
Christoffer Grandjean
CCO & Partner
-
Edvin Thorbjörnsson
Lead Content Specialist
-
Emilie Heeris
Director, People Operations
-
Frida Jungermann
Senior Consultant
-
Hjalmar Desmond
Product Specialist
-
Johannes Fichtner
CFO & Partner
-
Karolina Thor
Director, Market Development & Partner
-
Lovisa Diffner
Content Specialist
-
Lydia Nyberg
Director, Consulting
-
Måns Brandt
Consultant
-
Thomas Bogh
CPO & Partner
-
Tove Nilsson
Content Specialist
-
Ulrich Svarrer
CEO & Founder
Denmark
-
Arthur Cohrt Hillgaard
Business Science Specialist
-
Alberte Wahlers
Senior Consultant
-
Alexander Brandstrup
Lead Tech Specialist
-
Alexander Damjanovski
Business Developer
-
Anne Lund
Office Assistant
-
Amalie Øhrgaard (on maternity leave)
Junior Consultant
-
Ann-Sofie Lippert
Consultant
-
Christoffer Grandjean
CCO & Partner
-
Christian Mærsk
Technical SEO Specialist
-
Christian Nielsen
Consultant
-
Claus Diedrichsen
Director, Consulting
-
Cecilie Geisler
Director, Consulting
-
Emilie Heeris
Director, People Operations
-
Fanny Fredskilde
Director, Client Solutions
-
Frederik Thyssen
Director, Business Development DK
-
Gianna Calchini
Junior Consultant
-
Johannes Fichtner
CFO & Partner
-
Karolina Thor
Director, Market Development & Partner
-
Martin Flintholm
Junior Content Specialist
-
Maria Rumyanceva
Senior Graphic Designer
-
Mikkel Rathsach
Senior Content Specialist
-
Malthe Gisli-Bødker
Business Developer
-
Maria Løwe
Junior Consultant
-
Maria Louise Servais
Content Specialist
-
Marie Withøfft Agger
Content Specialist
-
Nikolai Jauk
Senior Consultant
-
Nicklas Andersen
Director, Content
-
Nilas Myler
Junior Consultant
-
Nemi Nødskov
Senior Content Specialist
-
Oliver Attefjord
Junior Consultant
-
Pernille Kaiser
Consultant
-
Philip Linde
Consultant
-
Peter Madsen
Director, Consulting
-
Polly
Office dog
-
Rasmus Nielsen
Group Accountant
-
Serina Villadsen
Content Specialist
-
Sara Balagul
Senior Consultant
-
Sarah Zacho Krarup
Junior Consultant
-
Thomas Bogh
CPO & Partner
-
Ulrich Svarrer
CEO & Founder
Norway
-
Anne Sofie Grindstrand
Junior Consultant
-
Christoffer Grandjean
CCO & Partner
-
Emilie Heeris
Director, People Operations
-
Johannes Fichtner
CFO & Partner
-
Karolina Thor
Director, Market Development & Partner
-
Natalie Trosby
Content Specialist
-
Sverre Eiker Berg
Junior Content Specialist
-
Stian Eris
Lead Business Developer
-
Thomas Bogh
CPO & Partner
-
Ulrich Svarrer
CEO & Founder
-
Yin Yi Look
Junior Content Specialist